نوشتید که خیلی سخته احساس بی پاسخ
بهتر از خودتون میدونم این موضوع رو
میفهممتون و با تمام وجود درکتون میکنم
برا شما برای اینکه یکم بهتون روحیه بدم یکم حالتون خوب شه چند خطی نوشتم و شِیر کردم توی پیجم
با چه بدبختی بماند
ولی خب میدونم شرایط خیلی سخته
برا منم سخته
برا منی که اینهمه فشار رومه اینهمه خستم اینهمه دلتنگم
آقا
تموم میشه این روزا
میاد اون روزای خوبی که جواب همه عاشقانه هاتونو بدم
من زبون دارم چهل و چهار گز:) ولی این روزا محکومم به سکوت
نهایتا همون چند خط ناتمام و در پرده گویی
"زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات..."
داره این اهنگو پخش میکنه تی وی
شب شهادت عمه جانم خانم فاطمه معصومه ست
یه روزباهم میریم قم کارت عروسیمونو میندازیم تو حرم عمه جان
به نیت حضرت مادر و ارباب و مولا علی و امام حسن و مولای رئوف و خود عمه جان و البته عمه جانم بانو زینب
آقا
شب های جمعه خیلی دلم میگیره
دلم تنگ حرم میشه
اون شب جمعه ای که رسیدیم کربلا
من ارزوم این بودشب جمعه کربلا باشم
بیچارهاونی که حرم رو ندیده
بیچاره تر اونی که دیده کربلاتو
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165