روز اول
دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶
ساعت یازده و نیم صبح بلیط داشتیم برا نجف از فرودگاه امام
ساعت هفت از خونه مامبزرگ زدیم بیرون
۹ و نیم رسیدیم فرودگاه
زیپ وسطی کولهم همون توی گیت فرودگاه خراب شد
ولی خدا پدر سنجاق قفلی و مخترعش رو بیامرزه
رفتیم و دوستای بابا رو پیدا کردیم
ما چهار نفر.اقای بخشی.آقاسید که قرار شد عموسید صداش کنیم.اقا جابر و داداشش اقا مهدی.برادر زاده اقای بخشی محمد مهدی.اقای بنیان همکار بابا اینا.و اقا جواد داماد اقاسید
سوار هواپیما شدیم
پریدیم
یه ساعت و ده دقه بعد نجف بودیم
رفتیم یه موکبی پیدا کردیم(بعد کلی پیاده روی البته) همونجا یکم استراحت کردیم بعد نماز مغرب رفتیم حرم...
بلاک...
ما را در سایت بلاک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 21:56